حامی کارت بانک ملت

حامی کارت بانک ملت

حامی کارت بانک ملت، یک نوع کارت اعتباری است که به شما امکان خریداری محصولات مورد نیاز خود را از فروشگاه ها و نمایندگی های طرف قرارداد با بانک ملت به صورت اقساطی را می دهد. هدف از ایجاد حامی کارت بانک ملت، تسهیل در خرید و حمایت از تولیدات داخلی است.

بیشتر افراد هنوز با حامی کارت بانک ملت آشنایی ندارند و اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و نمی دانید که چگونه اقدام به گرفتن این کارت کنید، با ما همراه باشید. زیرا که قرار است اطلاعات کامل راجب این کارت داده و نحوه گرفتن، شرایط، مزایا و معایب آن را به طور کامل شرح دهیم. مهم ترین موضوعی که در این مقاله حائز اهمیت است، فروشگاه های طرف قرارداد بانک ملت می باشد که در این مقاله به این موضوع نیز خواهیم پرداخت.

حامی کارت بانک ملت چیست؟

حامی کارت بانک ملت، نوعی کارت اعتباری است که به شما اجازه می دهد تا کالا ها و خدمات مورد نیاز خود را به صورت اقساطی خریداری کنید. به عبارت ساده تر، انگار یک وام کوچک به شما می دهند تا بتوانید کالایی را بخرید و سپس هزینه آن را در طی چند ماه پرداخت کنید.

شما با داشتن حامی کارت بانک ملت می توانید به راحتی کالا های مورد نیاز و گران قیمت را خریداری کنید. همچنین بانک ملت با ایجاد این کارت، از تولیدات داخلی حمایت می کند. به این دلایل گفته شده و مزایای فراوان حامی کارت بانک ملت، افراد زیادی به آن جذب شده اند و این وام دارای متقاضیان زیادی می باشد.

انواع تسهیلات قابل اعطا به وسیله سامانه فرا بانک

  • تسهیلات بدون ضامن و وثیقه به مشتریان دارای رتبه اعتباری A تا سقف 30 میلیون تومان
  • تسهیلات بدون داشتن ضامن یا وثیقه سپرده بلند مدت بدون در نظر گرفتن رتبه اعتباری تا سقف 150 میلیون تومان
  • تسهیلات به مشتریانی که دارای رتبه اعتباری A و B با معرفی حداقل 2 ضامن تا سقف 100 میلیون تومان
  • تسهیلات به مشتریان داری رتبه اعتباری C و فاقد رتبه با معرفی حداقل یک ضامن تا سقف 50 میلیون تومان

شرایط دریافت وام حامی بانک ملت

شرایط دریافت وام حامی بانک ملت

شرایط دریافت وام حامی بانک ملت

دریافت کارت حامی بانک ملت، روش خاصی ندارد و شما به راحتی می توانید به فروشگاه هایی که طرف قرارداد بانک ملت می باشد مراجعه کنید و به آسانی از تسهیلات آن بهره ببرید و در نتیجه کالای خود را در مناسب ترین زمان تهیه و به آن دسترسی داشته باشید:

✅ شما نیازی به داشتن سپرده گذاری قبلی نخواهید داشت.

✅ متقاضیان باید اثبات کنند که قصد خرید از فروشگاه های طرف قرارداد بانک ملت را داشته و پیش فاکتور خرید را نیز باید تحویل دهند.

✅ هر فروشگاهی برای خرید به وسیله حامی کارت بانک ملت، سقف مبلغ متفاوتی دارد.

✅ مدت زمان بازپرداخت متفاوت است و بر اساس مبلغ وام و فروشگاه فرق می کند.

✅ در گاهی مواقع نیاز است که افراد برای اخذ حامی کارت بانک ملت، ضامن رسمی داشته باشند و همچنین امتیاز شغلی در گرفتن تسهیلات، تاثیر گذار خواهد بود.

✅ متقاضی نباید تحت هیچ شرایطی سابقه چک برگشتی یا بدهی معوقه داشته باشد.

✅ تنها ثبت درخواست کافی نیست و باید احراز صلاحیت توسط بانک انجام شده باشد.

✅ متقاضی نباید از تسهیلات خرید کالا در گذشته استفاده کرده باشد.

✅ نحوه بازپرداخت حامی کارت بانک ملت به صورت اقساطی می باشد و ماهانه باید مبلغ تعیین شده ای توسط متقاضی به بانک واریز شود. در صورتی که متقاضی پرداخت اقساطی حامی کارت بانک را به درستی انجام ندهد، بانک موظف است که بدهی را از طریق ضامن رسمی دریافت کند و همچنین جزئیات بدهی فرد را ثبت خواهد کرد.

در صورت برخورداری از سابقه بدهی معوقه رتبه اعتباری متقاضی کاهش پیدا می کند و شرایط دریافت وام دوباره برای وی سخت و پیچیده تر خواهد شد.

مدارک لازم برای دریافت حامی کارت بانک ملت

ارائه مدارک لازم برای دریافت حامی کارت بانک ملت از اهمیت بالایی برخوردار است. به طوری که گاهی اوقات افراد واجد شرایط اخذ حامی کارت محسوب می شوند اما به دلیل عدم ارائه مستندات کافی، توسط بانک رد می شوند. مهم ترین مدرک لازم برای اخذ حامی کارت بانک ملت، پیش فاکتور خرید از فروشگاه های طرف قرارداد است که در ادامه کلیه موارد را ذکر خواهیم کرد:

  • کارت ملی هوشمند و شناسنامه
  • اطلاعات تماس و نشانی منزل همراه با کد پستی
  • پیش فاکتور گرفته شده از نمایندگی فروشگاه طرف قرارداد بانک
  • مدارک مربوط به ضامن رسمی
  • قرارداد و فرم درخواست
  • اطلاعات دقیق نمایندگی فروشگاه طرف قرارداد

شما با مراجعه به سایت اصلی بانک ملت، می توانید لیست نمایندگی های منتخب فروشگاه های طرف قرارداد بانک ملت برای اخذ حامی کارت بانک ملت را دریافت کنید که اکنون تنها لیست نمایندگی های ایران رادیاتور در دسترس عموم می باشد.

مراحل دریافت تسهیلات حامی کارت بانک ملت

مراحل دریافت تسهیلات حامی کارت بانک ملت

مراحل دریافت تسهیلات حامی بانک ملت

برای اطلاعات بیشتر راجب مراحل دریافت تسهیلات حامی بانک کارت ملت افراد می توانند به سایت بانک ملت رفته و شرایط دریافت وام حامی را از آنجا مشاهده کرده و برای مشاهده و دریافت لیست شماره های تماس به پشتیبانی مراجعه کنند. اما افراد برای ثبت تقاضا نیاز به مراجعه حضوری در مرکز را دارند. در ادامه لیست مراحل را برای شما آورده ایم:

🔷 اخذ پیش فاکتور از فروشگاه های طرف قرارداد بانک

اولین قدم برای دریافت حامی کارت بانک ملت، مراجعه به فروشگاه های طرف قرارداد می باشد که سپس باید محصول را انتخاب کرده و در نتیجه اخذ پیش فاکتور معتبر می باشد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که بانک ملت لیست نمایندگی منتخب فروشگاه های طرف قرارداد را در سایت رسمی خود انتشار کرده است.

اما در صورتی که به این لیست دسترسی لازم را ندارید، می توان با شماره های 1556 یا 02182488 تماس حاصل کنید و مشکل خود را مطرح کنید.

🔷 مراجعه به بانک و ثبت درخواست

شما باید در ساعات کاری به شعب بانک ملت مراجعه کنید و پس از کامل کردن فرم درخواست خود، مدارک لازم را به آنان ارائه دهید. سپس کارشناسان بانک، مدارک مورد نیاز شما را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهند و در صورت تاییدیه و صلاحیت شما، جواب رد یا تایید را صادر می کنند.

🔷 پرداخت تسهیلات به حساب نمایندگی

در این مرحله، مبلغ وام به حساب نمایندگی فروشگاه طرف قرارداد واریز می شود و متقاضی برای تهیه محصول خود می تواند اقدامات لازم را انجام دهد. بدین صورت تسهیلات بدون هیچ واسطه ای در اختیار فروشگاه عرضه کننده کالای ایرانی قرار می گیرد که در این صورت، متقاضی امکان استفاده از وجه وام را برای مصارف دیگر نداشته و به قوانین پایبند می باشد.

نکته: بررسی صلاحیت و تکمیل پرونده اعتباری متقاضی حامی کارت بانک ملت، بر عهده کارشناسان شعب بانک بوده است و ارزیابی آن ممکن است مدتی طول بکشد، شما پس از حضور یافتن در مراکز می توانید راهنمایی های لازم و ضروری را دریافت کنید و سپس اقدامات لازم را انجام دهید.

در حال حاضر امکان ثبت نام اینترنتی برای افراد واجد شرایط دریافت وام حامی بانک ملت مهیا نشده و این روش در دسترس نمی باشد.

نکته: توصیه ما به شما این است که قبل از درخواست حامی کارت بانک ملت، شرایط بازپرداخت آن را با دقت مورد مطالعه و بررسی قرار دهید و جزئیات و اطلاعات بیشتری از آن کسب کنید. افراد پس از دریافت تسهیلات وام حامی کارت بانک ملت، ملزم به بازپرداخت مبلغ وام به صورت اقساطی بوده و در صورت برخورد به مشکلی امکان و حق انصراف را نخواهد داشت.

به همین علت شما باید در خصوص وضعیت مالی پیش از تقاضا اطمینان حاصل کنید و سپس اقدام به استفاده از این تسهیلات کنید.

سقف حامی کارت بانک ملت

🔶 ایران رادیاتور

سقف تسهیلات قابل اخذ 1 میلیارد تومان می باشد و میزان سود آن 23 درصد است.

🔶 پاکشوما

سقف تسهیلات قابل اخذ 2 میلیارد تومان می باشد و میزان سود آن 23 درصد است.

🔶 گروه صنعتی انتخاب

سقف تسهیلات قابل اخذ 2 میلیارد تومان می باشد و میزان سود آن 23 درصد است.

نکته: به طور کلی، سقف حامی کارت بانک ملت 1 تا 2 میلیارد ریال است که به عبارتی دیگر افراد می توانند از حداقل 100 الی 200 میلیون تومان وام بهره مند شوند. متقاضیان خرید از ایران رادیاتور، کمک هزینه کمتری نسبت به محصولات پاکشوما و گروه صنعتی انتخاب دریافت می کنند. متقاضیان خرید از محصولات پاکشوما و گروه صنعتی انتخاب می توانند تا دو میلیارد ریال وام اخذ کنند.

و این که هر فردی تنها یک بار می تواند از تسهیلات حامی کارت بانک ملت بهره مند شده و با استفاده از وام، از فروشگاه های طرف قرارداد بانک خرید کند. اما باید دقت لازم و کافی را در هنگام انتخاب محصول به خرج داد. پس از تهیه پیش فاکتور و ثبت درخواست وام در بانک ملت امکان تغییر تقاضا وجود نخواهد داشت. پس متقاضیان باید از قوانین مربوط به حداکثر کمک هزینه قابل دریافت پیروی کنند.

به این نکته نیز دقت کنید که اگر شخصی قصد خرید از هر دو فروشگاه اسنوا و ایران رادیاتور را داشته باشد، می تواند تسهیلات مربوط به اسنوا را دریافت کند و از مزیت سقف 2 میلیارد ریالی آن بهره مند و استفاده کند. در خصوص تسهیلات خرید کالا باید گفت که سود حامی کارت بانک ملت برای خرید از تمامی فروشگاه های طرف قرارداد 23 درصد می باشد.

نحوه بازپرداخت اقساط وام حامی بانک ملت

نحوه بازپرداخت اقساط وام حامی بانک ملت به صورت ماهانه می باشد و افراد باید پس از دریافت تسهیلات وام، هر ماه مبلغ مشخص شده ای را به بانک پرداخت کنند. مدت زمان بازپرداخت برای افراد واجد شرایط دریافت وام حامی بر اساس فروشگاه منتخب تعیین شده متفاوت می باشد و در جدول زیر به آن پرداخته ایم:

🔶 ایران رادیاتور

حداکثر مدت زمان بازپرداخت 12 ماه

🔶 پاکشوما

حداکثر مدت زمان بازپرداخت 36 ماه

🔶 گروه صنعتی انتخاب

حداکثر مدت زمان بازپرداخت 24 ماه

نکته: افراد برای درخواست حامی کارت بانک ملت باید به صورت حضوری به مرکز مراجعه کنند. اما برای بازپرداخت آن می توانند از روش های آنلاین استفاده کنند. برای مثال شما با استفاده از همراه بانک ملت می توانید بازپرداخت اقساط را به صورت اینترنتی انجام دهید که پس از ورود به اپلیکیشن، ابتدا باید فرم ورود به حساب کاربری را تکمیل کنید.

سپس روی گزینه بازپرداخت در بخش تسهیلات کلیک کنید. پس از ورود به صفحه بازپرداخت شما باید شماره قرارداد و شماره حساب را در فرم درج کنید و روی تایید کلیک نمایند تا به مراحل بعدی هدایت شوید.

فروشگاه های طرف قرارداد با طرح حامی بانک ملت

فروشگاه های طرف قرارداد با طرح حامی بانک ملت

فروشگاه های طرف قرارداد با طرح حامی بانک ملت

آگاهی از فروشگاه های طرف قرارداد با طرح حامی بانک ملت، انتخاب بهتری را برای متقاضیان رقم می زند. اما این نکته را باید بدانید که امکان تهیه کالا از سایر فروشگاه های غیر طرف قرارداد با استفاده از تسهیلات حامی به هیچ عنوان وجود ندارد.

  • ایران رادیاتور
  • پاکشوما
  • گروه صنعتی انتخاب شامل فروشگاه های دوو، اسنوا و بست

باید بدانید که فروشگاه های طرف قرارداد با طرح حامی کارت بانک ملت کالاهای ایرانی و ملی را عرضه می کنند و هر یک، محصولات متنوعی را در اختیار متقاضیان این وام قرار خواهند داد. در صورتی که تعداد فروشگاه های طرف قرارداد حامی کارت بانک ملت افزایش یابد. جزئیات کامل آن در سایت مرکز در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

متقاضیان واجد شرایط دریافت وام حامی پس از آشنایی با نحوه ثبت تقاضا، ابتدا باید به نمایندگی فروشگاه در استان خود مراجعه و پیش فاکتور اخذ نموده تا در آینده فرم تقاضا را در شعب ملت تکمیل کنند.

در نتیجه

حامی کارت بانک ملت، طرحی نوین و جذاب در عرصه خدمات بانکی می باشد که با هدف تسهیل در خرید کالا و خدمات برای مشتریان و همچنین حمایت از تولیدات داخلی طراحی شده است. این کارت با ارائه تسهیلات ویژه و امکان خرید اقساطی از فروشگاه های طرف قرارداد، تجربه خرید مشتریان را بهبود بخشیده و به آن ها این امکان را می دهد تا به راحتی به کالا ها و خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

اگر سوال یا ابهامی در این زمینه دارید، می توانید به خرد جمعی مراجعه کنید. در خرد جمعی، متخصصان و مشاوران خبره ای وجود دارد که می توانند با اطلاعات و دانش خود به شما در این زمینه کمک کنند و شما نیز با استفاده از تجربه و دانش آنان نیز در زمینه امور بانکی، تجارت و بازرگانی و حتی مشاوره در زمینه های متفاوت بهره لازم را ببرید.

قدرت گرفته از گروه کاروداتیس

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *